Je bent je wachtwoord vergeten (kwijt) en deze wil je graag herstellen. Dit is niet altijd even makkelijk via Ziggo Mail. In de meeste gevallen moet je Ziggo opbellen via 0900-1884 Hieronder een aantal mogelijkheden die je kan proberen
Wachtwoord herstel via Mijn Ziggo
Als je navigeert naar mijn Ziggo kan je klikken op wachtwoord vergeten of opvragen. Er wordt een link gestuurd naar je e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. Je moet dus jouw e-mailaccount nog ergens werkend hebben op een apparaat. Zodat je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Ziggo biedt nog geen ondersteuning voor een wachtwoord herstel via een mobiele telefoon.
Wachtwoord herstel via de Ziggo klantenservice
Als je telefonisch contact opneemt met Ziggo kunnen ze een brief sturen, waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Probeer wachtwoord herstel via een ander portaal.
Ziggo heeft meerdere portalen voor je account, mijn Ziggo – mail.ziggo en via Vodafone. Raar maar waar het is me recent voor een klant gelukt om via het Vodafone portaal z’n wachtwoord te herstellen. Het is het proberen waard.
Hopelijk voegt Ziggo binnenkort extra herstelmethodes toe bijvoorbeeld via je mobiele nummer net zoals Microsoft het doet via een @outlook.com e-mailadres (voorheen @live en @hotmail)
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/uitleg-mijn-ziggo
2 reacties. Plaats een nieuwe
Is het zo moeilijk om een vergeten wachtwoord te wijzigen. Is te gek voor woorden
Beste Robert,
Ik weet niet of Ziggo ondertussen andere stappen heeft genomen rondom wachtwoord herstel. Dit bericht is tenslotte 3 jaar oud.