Je kan jouw notebook toesturen naar de winkel waar je deze hebt gekocht voor garantie of zelf aanvragen via Asus. Als je het via Asus direct regelt gaat het over het algemeen sneller dan via de winkel of webshop.
Wat heb je nodig voor je Asus garantie aanvraag?
- Aankoopbewijs
- Serienummer (meestal aan de onder kant van de notebook bij (S/N:) Voorbeelden
- Asus account (kan nodig zijn als je jouw product hebt geregistreerd.)
Ga naar https://rma.asus-europe.eu/nl
Vul het serienummer in en je ziet daarna de garantietermijn van je notebook. Daarna kan je jouw notebook opgeven voor reparatie onder garantie
Je ontvangt daarna een postnl label voor het opsturen of jouw notebook wordt door een koerier bij je opgehaald. Zorg ervoor dat je jouw notebook in een stevige doos inpakt om schade te voorkomen.
Maak van tevoren een back-up van je data, het kan voorkomen dat je notebook opnieuw wordt geïnstalleerd om te testen of de problemen zijn opgelost.
Zorg ervoor dat je het aankoopbewijs altijd meestuurt.
Liever van tevoren bellen
Je kan direct met Asus contact op nemen via deze website https://www.asus.com/nl/support/CallUs